تیونینگ مرسدس AMG GT سدان توسط تیونر آلمانی

یک تیونر آلمانی به نام Performmaster در پروژه جدید خود به سراغ مرسدس AMG GT 4 در رفته است.

مرسدس AMG GT 63 S سدان به صورت استاندارد به یک موتور ۴.۰ لیتری ۸ سیلندر توئین توربو مجهز شده که قادر است ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند و بدون شک یکی از سریعترین خودروهای سدانی است که در بازار وجود دارد. اما تیونر آلمانی یعنی Performmaster معتقد است که هنوز جا برای ارتقا آن وجود دارد.

این تیونر آلمانی اکنون ۳۱ ساله شده و به همین مناسبت قصد دارد تا ۳۱ عدد از این خودرو را به تولید برساند.

تغییرات اعمال شده بر روی برنامه ریزی کامپیوتر و واحد مدیریت موتور AMG موجب شده تا قدرت موتور این سوپر اسپرت سدان به ۷۳۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۱۰۳۰ نیوتن متر برسد.

برای انتقال این قدرت یک جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده که قدرت را به هر چهار چرخ می‌فرستد. به این ترتیب خودرو ۴ در مرسدس برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت پس از حرکت از حالت سکون به ۲.۹ ثانیه زمان نیاز دارد که نشان دهنده کاهش ۰.۱ ثانیه‌ای زمان در مقایسه با مدل استاندارد است. حداکثر سرعت این خودرو هم به ۳۱۵ کیلومتر می‌رسد.

برای هماهنگی با این قدرت، تیونر آلمانی یک پکیج آیرودینامیک را هم برای آن عرضه کرده که مواردی چون اسپلیتر فیبر کربنی جلو، دیفیوزر و باله عقب با رنگ مشکی براق، و سیستم تعلیق تطبیق پذیر را به همراه دارد.

Performmaster قیمت مربوط به این محصول را اعلام نکرده است.