نگاهی به سیستم صوتی لینکلن اویاتور با ۲۸ بلندگو

شاسی بلند لینکلن اویاتور به یکی از بهترین سیستم‌های صوتی ممکن مجهز شده است.

لینکلن اویاتور جدید یک شاسی بلند کاملا لوکس است که به یک سیستم صوتی حرفه‌ای با ۲۸ بلندگو مجهز شده و یکی از نقاط قوت این خودرو محسوب می‌شود. در حالی که بیشتر کمپانی‌های خودروساز سیستم صوتی حرفه‌ای را به صورت آپشنال در اختیار خریداران قرار می‌دهند، لینکلن یکی از بهترین‌ سیستم‌ها را به صورت استاندارد در شاسی بلند خود گنجانده است.

این سیستم صوتی محصول برند Revel است و به ۲۸ بلندگو با ارائه تجربه ۳۶۰ درجه مجهز شده است. این سیستم، سه حالت پخش مختلف شامل استریو،Audience  و  On-Stageدارد و با استفاده از کلیدهای در نظر گرفته شده، امکان تنظیم وضعیت صدا در حالت دلخواه وجود دارد.

در حالت استریو، یک تجربه عالی از صدا در خودرو را خواهید داشت اما در حالت Audience تجربه‌ای مشابه حضور در سالن کنسرت به سرنشینان ارائه می‌شود. حالت On-Stage هم صدای ۳۶۰ درجه را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

بلندگوهای ۴۰ میلی متری در بالای هر صندلی ردیف اول و دوم قرار گرفته. این یعنی مجموعا ۸ بلندگو بر روی سقف تعبیه شده و ۳ بلندگو در درها و بلندگوهای دوگانه در جلو و عقب بقیه این سیستم را تشکیل می‌دهند.

سیستم صوتی Revel Ultima همچنین با استفاده از پتنت Clari-Fi که توسط هارمن کاردون به ثبت رسیده، جزئیاتی از صدا که در هنگام فشرده سازی دیجیتالی از بین رفته را بازیابی می‌کند. همچنین لینکلن برای شیشه‌های جلو، عقب و جانبی و نیز کف خودرو از پوشش اکوستیک استفاده کرده تا صدای مزاحم به حداقل ممکن برسد.