نیسان GT-R نیسمو مدل ۲۰۲۰ معرفی شد

نیسان GT-R نیسمو مدل 2020 معرفی شد

کمپانی نیسان نسخه GT-R نیسمو مدل ۲۰۲۰ را در نمایشگاه نیویورک معرفی کرد.

در نسخه به روزرسانی شده نیسان GT-R نیسمو تغییراتی اعمال شده که رانندگی را جذاب‌تر کرده اما قوای محرکه آن تغییراتی نداشته است. این خودرو به یک پیشرانه ۳.۸ لیتری V6 توئین توربو مجهز شده و می تواند ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۲ نیوتن متر گشتاور را تولید ‌کند.

اگرچه در قدرت این موتور تغییری اعمال نشده اما ظاهر توربین‌های توربوشارژرهای آن اصلاح و تیغه‌های آن کمتر شده است. گیربکس شش سرعته دوکلاچه نیسان نیسمو به روز رسانی نرم افزاری شده و در همین راستا سیستم کنترل تعویض دنده تطبیقی و حالت R آن بهبود یافته است. همچنین این خودرو به یک سیستم اگزوز تیتانیومی GT-R به روزرسانی شده نیز مجهز شده است.

این خودروساز ژاپنی، روی دیگر بخش‌های نیسان GT-R نیسمو مانند وزن و آئرودینامیک هم تمرکز داشته است. تمامی پنل‌های بدنه این خودرو مانند سپرها، گلگیرهای جلو، کاپوت، سقف، صندوق عقب و اسپویلر عقب از فیبر کربن ساخته شده که باعث کاهش وزن ۱۰ کیلوگرمی این خودرو شده است. این خودرو با استفاده از قطعات بهبود یافته دیگر نیز کاهش وزن ۲۰ کیلوگرمی را تجربه کرده است.

گلگیرهای جلوی این خودرو که شبیه خودروی مسابقه‌ای GT-R GT3 است دارای دریچه‌های هوایی است که هوای داغ از محفظه موتور خارج می کند و عبور جریان هوا از بدنه را راحت‌تر می کند. همچنین سقف فیبر کربنی نیسان GT-R نیسمو در طی فشرده‌سازی جدیدی سبک‌تر و مستحکم تر از پیش شده است.

نسخع به روز رسانی شده نیسان GT-R نیسمو مدل ۲۰۲۰ از رینگ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی مجهز شده سبک‌تر و مقاوم‌تر از پیش هستند. این رینگ‌ها با لاستیک‌های جدید دانلوپ پوشیده شده‌اند که شیار‌های کمتری دارد و چسبندگی را تا میزان ۱۱% افزایش داده است.

سیستم تعلیق این خودرو به منظور بهبود ثبات، پاسخگویی بهتر و بهبود عملکرد فرمان با دقت بیشتری به روزرسانی شده است. همچنین نیسان GT-R نیسمو از دیسک‌های ترمز برمبو کربن سرامیکی بزرگ‌تری بهره می برد که در جلو ۱۶.۱ اینچی و در عقب ۱۵.۳ اینچی هستند.