معرفی مرسدس بنز EQC ادیشن ۱۸۸۶

کمپانی مرسدس کراس اوور الکتریکی EQC سفارشی را در نمایشگاه نیویورک معرفی کرد.

کمپانی مرسدس کراس اوور الکتریکی EQC سفارشی را در نمایشگاه نیویورک معرفی کرد.

نام کامل این خودرو EQC ادیشن ۱۸۸۶ است که به گفته مرسدس بنز ۱۸۸۶ سال تولد اتومبیل بوده است. کارل بنز در ۲۹ ژانویه‌ی سال ۱۸۸۶ اتومبیلی با موتور بنزینی را اختراع کرد. برای نخستین بار در ژوئیه ۱۸۸۶ او خودروی سه چرخ خود را رونمایی کرد و تاریخ دوره حمل‌ونقل با استفاده از سوخت‌های فسیلی را شروع کرد.

مرسدس بنز معتقد است در حال حاضر هم در زمان مشابهی قرار داریم چرا که دوره خودروهای الکتریکی آغاز خواهد شد، به همین دلیل مرسدس یک نسخه ویژه از شاسی بلند الکتریکی EQC را معرفی کرده است.

شما با دیدن تصاویر این خودرو نمی‌توانید مشخصات آن را تشخیص دهید اما مرسدس ادعا می‌کند EQC ادیشن ۱۸۸۶ از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. در ابتدا، این خودرو تنها با یک رنگ منحصر به فرد نقره‌ای متالیک عرضه می شود و از یک جلوپنجره با عناصر مشکی رنگ بهره می برد. همچنین یک نشان مشکی براق و نماد ۱۸۸۶ آبی رنگ روی گلگیر به چشم می‌خورد. از دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودرو می توان به رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی براق با عناصر سفیدرنگ اشاره کرد.

با ورود به داخل کابین صندلی‌های آبی و مشکی ایندیگو جدید به چشم می خورند. همچنین نوشته ادیشن ۱۸۸۶ روی کنسول مرکزی و صندلی‌ها و نماد EQC نیز روی کف‌پوش‌ها دیده می شود. در کنار تغییرات اعمال شده در این خودرو، مرسدس پکیج‌های مختلفی را مانند Energizing برای این خودرو در نظر گرفته است. همچنین سیستم صوتی برمستر، صندلی‌های برقی راننده و سرنشین با حافظه و مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک ‌راننده نیز از دیگر امکانات این خودرو محسوب می شود.

مرسدس اعلام نکرده که که تغییراتی در قوای فنی بنز EQC ادیشن ۱۸۸۶ اعمال شده اما نسخه پایه آن از دو پیشرانه الکتریکی با قدرت ۴۰۲ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۷۶۴ نیوتون متر بهره می برد. این خودرو برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت به ۴.۹ ثانیه زمان نیاز دارد. همچنین پکیج باتری لیتیوم یون ۸۰ کیلووات ساعتی هم برد این خودرو را به ۴۷۱ کیلومتر رسانده است.

مرسدس بنز EQC ادیشن ۱۸۸۶ از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده عرضه خواهد شد.