میتسوبیشی پاجرو فاینال ادیشن معرفی شد

کمپانی میتسوبیشی با رونمایی از پاجرو فاینال ادیشن، از توقف تولید این خودرو پس از 37 سال خبر داد.

کمپانی میتسوبیشی با رونمایی از پاجرو فاینال ادیشن، از توقف تولید این خودرو پس از ۳۷ سال خبر داد.

میتسوبیشی به منظور ۳۷ سال حضور این خودرو در بازار، از نسخه پاجرو فاینال ادیشن که تنها ۷۰۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد، رونمایی کرد. پاجرو فاینال ادیشن به صورت استاندارد مانند نسخه Exceed به سانروف و باربند مجهز شده است. همچنین خریداران این خودرو می توانند با سفارش پکیج Final Edition Accessory از امکاناتی مانند اسپویلر عقب، کاور روی لاستیک یدکی و گل گیرهایی با نماد پاجرو بهره ببرند.

با ورود به داخل پاجرو فاینال ادیشن صندلی‌های جلو برقی، روکش چرم و نشان فاینال ادیشن بر روی رکاب خودرو به چشم می خورد.

میتسوبیشی پاجرو فاینال ادیشن به یک پیشرانه ۳.۲ لیتری ۴ سیلندر توربو دیزل مجهز شده که می تواند ۱۸۷ اسب‌بخار قدرت و ۴۴۱ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این نیروی تولید شده به یک جعبه دنده ۵ سرعته‌ اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرک مجهز به قفل دیفرانسیل عقب، منتقل می شود.

قیمت میتسوبیشی پاجرو فاینال ادیشن از ۴۰ هزار دلار آغاز می شود که ۸ درصد مالیات به این مبلغ اضافه می شود. همچنین این خودروساز ژاپنی به خریداران این خودرو یک ساعت مچی برند Citizen هدیه می دهد.

در حالی که تولید میتسوبیشی پاجرو فاینال ادیشن در ژاپن متوقف خواهد شد اما تولید این خودرو در کشورهای دیگر مانند خاورمیانه و استرالیا ادامه خواهد داشت. میتسوبیشی هنوز خودروی جایگزین پاجرو را مشخص نکرده است.