معرفی دوج چارجر ۲۰۲۰ با کیت بدنه جدید

معرفی دوج چارجر 2020 با کیت بدنه جدید

کمپانی دوج نسخه‌ای جدید از چارجر ۲۰۲۰ معرفی کرده که چارجر Widebody نام دارد که عرض آن در مقایسه با نسخه استاندارد به میزان ۸۹ میلی متر بیشتر است. این کیت به صورت استاندارد بر روی نسخه هلکت و به صورت آپشنال برای نسخه اسکات پک عرضه می‌شود.

دوج چارجر هلکت به موتور ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر سوپرشارژر مجهز شده که می‌تواند ۷۰۷ اسب بخار قدرت و ۸۸۱ نیوتن متر گشتاور تولید کند. شتاب ۰ تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت آن ۳.۶ ثانیه زمان نیاز دارد. البته حداکثر سرعت در این نسخه با کاهش ۱۳ واحدی به ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

چارجر اسکات پک از یک موتور ۶.۴ لیتری ۸ سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند که ۴۸۵ اسب بخار قدرت و ۶۴۴ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب ۰ تا ۹۶ کیلومتر در آن ۴.۳ ثانیه است.

برخلاف چلنجر، چارجر با اینکیت بدنه تنها با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک در دسترس است. در حالی که امکان انتخاب چلنجر با جعبه دنده ۶ سرعته دستی هم وجود دارد.

چارجر در این نسخه به چرخ‌های ۲۰ اینچی و لاستیک پیرلی ۳۵/۳۰۵ P-Zero مجهز شده است. از امکانات استاندارد آن هم می‌توانیم به لانچ کنترل، حفظ حرکت بین خطوط، نمایشگر ۸.۴ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و ترمزهای برمبو ۳۹۱ میلی متری با کالیپر ۶ پیستونه در جلو اشاره کنیم.